Tråkigt väder,

Så jävla typiskt att det ska vara igenmulet sista dagen här :( Kommer inte alls vara brun när jag kommer hem, oh så tråkigt! Lite färg kanske men inte mycket mer.. Men men det har ju varit kanon här ändå!
Ohhh vet ni vad?! Jag har fått tillbaka min MOBIL :))) Alltså snacka om att jag hade tur! Det är typ ingen annan som får tillbaka sina mobiler, men jag fick det! Berättar mer om det när jag kommer hem ist ;) Men är jävlig glad för det kan  jag lova. Fast den är ju fortfarande spärrad så jag kan ju inte skicka eller ta emot sms men det löser jag när jag kommer hem!
Igår så var jag och Martina ute och gick, åt lunch och efter det åkte vi hem till Deniz, så nu har jag sett ett turkiskt hem :) Trevligt! På kvällen åt vi på en resturang och drack lite öl, åkte sedan vidare upp i bergen och kolla på utsikten, så jävla fint det är här alltså :) Helt underbart..
Men idag så får det väl bli en liten slappis dag med lite shopping kanske?! Har inte handlat ett skit sen jag kom hit, det som har kostat pengar är cigg, vatten, mat och alkohol. Fast ändå inte så mycket faktiskt :) Klockan ett ska jag och Martina äta lunch så det får bli att shoppa efter det, sen måste jag packa väskan och greja lite innan hemresan imorgon! Vill inte åka hem, vill stanna här ju! Så tråkigt och jobbigt känns det att åka hem :( Men jag får spara lite pengar och komma tillbaka, den gången så ska jag försöka satsa på två veckor, minst! ;) :)
Det var väl allt för den här gången, skriver kanske mer senare eller när jag har kommit hem imorgon!

Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0