Mitt och ditt,

Ja just det, och skillnaden är att mitt är MITT och ditt är DITT! Inte fan går jag och tar dina grejer heller, ne just det! Mmm, jag har blivit av med min mobil, någon har stulit den när jag var på stranden imorse. Men det är ju så jävla typiskt mig, ska man inte stucka foten och hoppa på kryckor eller ha dåligt väder så kan man ju alltid bli av med mobilen. Tack för den liksom! Men jag har iallafall spärrat den och det var jävligt tur att man varken kunde ringa eller mottaga samtal från den här, så det är ju lite positivt iallfall, men ändå inte :( Min kära telefon.. Mina bilder, mina sms, min telefonlista =/  Jaja, går ju inte göra så mycket åt saken nu iallafall så. Men lite sur är jag allt, fast ikväll blir det bättre för då ska jag ut och festa :) Wiiiie :) Så jag tänkte gå och köpa mig ett par öl nu innan vi går ut som jag kan ha när jag gör iordning mig! Annars idag så har jag legat på stranden (kanon fint väder och bättre ska det bli imorgon) och ätit lunch med Martina, så bra fast "tråkig" dag! Och jag kan lova att man inte behöver känna sig ensam när man ligger själv på stranden för det kommer alltid massa turkar och börjar prata med än, om allt mellan himmel och jord! Men sådana är dom ju, ibland trevligt men ibland riktigt tjatigt..
Som sagt, handla öl sen duscha och göra iordning mig sen ut och festa :) Imorgon blir det heldag på stranden med Martina och sen lite shopping på kvällen, I like it! :)

Bye,

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja,du Mickis, alltid ska det hända nåt. Men som sagt det var ju tur att du kunde ringa och spärra den iallafall. Då har du bara kameran att hålla reda på:)Gött att det är fint väder och att du kan ligga på stranden, men ta det försiktigt med solen. Puss och kram

2009-05-03 @ 19:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0