Merhaba,

Självklart så har jag bränt mig! Fast jag har använt solskyddsfaktor, men solen är ju lite starkare här nere med så. Sen kan jag ju knappt gå efter i måndags då jag gick i röda tornets trappor och efter det har jag fått världens jävla träningsvärk, haha ;) Känner mig allt som en kokt kräfta på 90 år! Men det är gött :)
Igår var vi ute och käka och jag drack också några öl efter det gick vi till gammla hamnen och fika med Deniz, mycket trevligt. Längesen jag skratta så mycket :) Jag och Martina skratta rätt mycket åt Deniz, alltså åt det han sa, och tillmesta dels så var det ju åt saker som han sa fel på engelska som t.ex hunting fish och turn off the cigarette. Jag tjöt nästan så mycket skratta jag :) Men jag skratta åt mycket andra saker också, inte bara "åt" honom ;)
Idag tänkte jag väl knalla ner till stranden, men det får bli om nån timme eller nåt, så får jag se om den där jobbiga "gubben" sitter där idag med och fortfarande vill gå på middag med mig ikväll, hmm.. Sen ska jag och Martina äta lunch vid tolv och sen vet jag inte riktigt mer vad som händer idag?! Martina ska jobba ikväll så jag kanske hittar på nåt med Deniz, men får se. Just nu är jag trött, hehe! Men imorgon blir det party, party igen :) Då ska vi verkligen festa till det jag och Martina!
Nu orkar jag inte skriva mer,

Hoşça kal,

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter som du har det väldigt kul iallafall gumman, trots att du har bränt dig! Ha det så helt underbart nu resten av dagarna, ta vara på dem. Så syns vi snart. Älskar dig puss och kram. ps hälsa Martina

2009-05-03 @ 09:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0