Fan!

Hela mitt inlägg som jag skrev raderades, oh så irriterande! Jag som inte orka skriva mer.. Men men det är väl bara att börja om!
Det regnar ute idag, det är ju så jävla typiskt när Martina är ledig! Vi som skulle till stranden och så idag. Men men får väl vänta och se om det blir bättre annars så får vi gå ut och äta och sen shoppa, hehe :) Det är ju roligt det med. Igår var det kanon, först var vi på Sky launch, så jävla fin utsikt och jävligt goda redbull vodka (Ja jag har börjat dricka dom här, dom är mycket godare och billigare!) Efter det gick vi till Crazy Horse där det är bra musik och trevligt folk, jag gillar't! Vi gick även till Bistro Bellman vid halv tre och åkte hem vid halv fyra och somna sen klockan sex! Så fyra timmar har jag sovit men ändå så är jag inte bakis eller något sånt, fattar inte hur jag kan vara så pigg hela tiden?! Sover mellan 4-7 timmar per natt, men det måste vara för att jag trivs som fan här, fattar varför Martina inte vill åka hem. Jag vill stanna ju, vill inte åka hem =/
Nu ska jag sitta och vänta på att Martina och Deniz ska vakna, woho vad roligt! Dom sover säkert i flera timmar till :( Orka sitta här, men jag vill ju inte gå ut i regnet heller. Jobbig situation liksom, hehe ;)
Men som sagt, orkar inte skriva mer nu!

Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0