Depp,

Hmm nu vart jag lite depp =/ Känns jobbigt och tråkigt att det är helg igen, har ju ingenting att göra och så har jag jätte dåligt med pengar! Usch.. Va fan ska jag alltid känna mig såhär för? Blir så trött på att antingen vara trött eller deppig i stort sett! Ahh måste fixa mitt liv.. Vill härifrån, men vill inte åka själv ;) Skulle kunna bo hos Martina och sen söka jobb och sen börja jobba nere i Alanya, hehe! Men det skulle ju vara en dröm alltså..
Men det är ju inget roligt att läsa om detta så det är lika bra att sluta,

bye.

Kommentarer
Postat av: Martina

KOM O BO HOS MEJ !!!!!!!! =))

Noooo problems!!!

jag säger bara Merhaba, Hosgeldiniz!!! :P

PUSSSSS

2009-05-21 @ 22:53:19
Postat av: Mikaela

Ja det skulle vara något du honey :) ;) Härligt värre kan jag ju säga!

Puss puss

2009-05-25 @ 11:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0