Allmänt trött,

Alltså det måste vara något fel på mig eller nåt?! Jag är trött HELA tiden, jag skulle lätt kunna sova 24/7. Det är väldigt jobbigt och tråkigt faktiskt att inte ha någon ork till nånting =/
Men iallafall, helgen har varit skapligt bra, har festat en del och sen bara slappat och sovit, vad trodde ni liksom ;) Idag har jag varit i skolan och sen i Linköping med Frida som har varit på vattengympa med Iro, det går mycket bättre nu med Iro än  vad det gjorde dom första gångerna då han verkligen hade panik för att ens kliva i vattnet! Stackaren! Nu ikväll tänkte jag kolla på en film och sen sova.. Men innan det så tänkte jag lägga upp lite bilder från Turkiet för er som inte har sett dom :)












Som sagt, lite bilder från Turkiet :) Hmm, saknar som fan!

Nu blire film, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0