Wiiie :)

Igår så beställde jag resa iallafall, hehe ;) Jag gick in på ving och såg att det fanns en jättebillig resa tur o retur så jag slog till och åker redan på onsdag, fort går det i svängarna men det är alltid roligt när det händer något :) Flyger klockan 17 från Jönköpings flygplats och landar vid 21.30 i Antalya, hmm flyga själv igen då! Lite nervöst men det går säkert bra, ner kommer man ju alltid ;) Jag ska bo hos Martina så det kommer bli trevligt, jag får ligga på stranden och sola och hon får jobba arslet av sig, hihi ;) :) Blir kanoners, bara slappa och ha det gött!

Idag ska jag till skolan vid tre sen hem och tvätta lite och packa det sista så jag har det klart, alltid skönt att få det gjort. Annars tror jag inte att det händer så mycket? Känner mig stressad iof men jag har nog inget att stressa över tror jag, hehe. Så det blir lugnt idag :)
Men nu måste jag hoppa in i duschen,

bye.



Mmm, snart så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0