Turkiet,

Oh vad det är gött att vara här! Wiiiie säger jag bara :) ;) Det vart ju en rätt lång resa i och med att jag satt och vänta rätt länge innan jag skulle flyga, inte kul! Men det gick bra, skit nervös för både starten och landningen men jag överlevde, hehe ;) Vart mött av Martina på flygplatsen och sen åkte vi med en transfer till Alanya, tog ca två timmar. I Alanya skulle ju givetvis massa folk åka till sina hotell och det tog väl ca en timme så jag kom i säng klockan fyra i morse lokal tid, ligger ju en timme före här nere. Tråkigt nog =/ Idag har jag varit på stranden ett tag, (har varit jätte varmt och skönt) men det blev inte långvarit eftersom jag valde att åka med en tur runt Alanya med Martina som guide, var intressant och trevligt :) Tog väl 100 bilder eller nåt, haha ;) Gött äre med kamera igen! Kommer lägga upp lite bilder här sen när jag har kommit hem men de flesta hamnar nog i ett album på facebook :) Nu tänkte jag gå och duscha och göra iordning mig för ikväll ska vi ut och käka och jag ska dricka öl men Martina måste vara nykter för hon börjar jobba klockan nio imorgonbitti, hihi ;) :) Då tänkte jag gå till stranden och götta mig hela dagen :)
Ha en trevlig valborg där hemma för det ska jag ha!

Bye,

Kommentarer
Postat av: Frida

Men gud så gött det låter!!

Själv ska jag gå o lägga mig nu, börjar kl 8 i morrn. Får väl sova ett par timmar innan oskar ska hem. Han ville ju så klart inte åka hem nu så han är hos jim!! suck



Men ha roligt för mig med när du är där nere gumma'!! =) Men för fasen var försiktig.. vill ju inte behöva va orolig här hemma ;)

Vi hörs säkert snart!

Puss o kram

2009-04-30 @ 22:27:09
Postat av: Mikaela

Heeeej :)

Hehe ne det är så skönt och göttit här nere :) Igår var jag ju ute till klockan halv fyra på morgonen och dansa och hade mig, skit roligt :) Nu tänkte jag göra mig redo för en heldag på stranden :)

Ja jag ska vara försiktig vettu, du känner la mig ;) Puss

2009-05-01 @ 07:47:15
URL: http://mikaelamickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0