Seg,

Kunde inte somna inatt, låg vaken till typ två eller nåt och vakna vid sju och då var jag så grymt trött att jag inte orka kliva upp ur sängen låg och vred och vände mig till klockan var elva, så jobbigt är det! Så nu är jag fortfarande jätte trött och jag känner inte för nånting, allt känns tråkigt och meningslöst! Känns som om jag varken vet ut eller in. Om jag bara kunde känna lite motivation till att göra något skulle allt bli mycket lättare.

Vet inte vad som händer idag förutom att jag ska till skolan och ha en engelskalektion, tråkigt och onödigt känns det! Måste plugga psykologi idag, ligger efter som fan! =/ Fan vad tråkigt det är att inte känna sig på topp.
Nu ska jag äta lite sen blir det att hoppa in i duschen och ge sig iväg,

Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0