Kliar som faaaan,

 Jag har fått massa små blåsor på händerna som kliar som fan. Jobbigt äre kan jag lova och det är jävligt jobbigt att inte veta vad det är heller, lustigt att det bara kan ploppa upp liksom ;)
 Men dagen har annars varit kanon efter jag gjorde provet iallafall, hehe. Det var ju mindre kanon kan jag lova, svårt om inget annat. Frida kom och hämta mig efter provet och vi åkte till stan för att ta en fika med Becka på ströget, det var härligt i solen när den väl visade sig :) Efter det gick vi till systemet och handlade lite gött, åkte hem till Frida och laga mat och drack vin. Och nu är det snart läggdags, ska upp tidigt imorgon för Frida ska till skolan.
 Men god natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0