Guten morgen,

Frida kom och väckte mig för 45 minuter sedan, alldeles för tidigt för min del, hehe ;) Men det var ju bara att knalla upp för hon skulle till skolan och jag skulle åka hem. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig iordning så jag får det gjort, ingen idé att sitta här och slappa för vid halv tolv- tolv ska jag och Frida åka in till Linköping med Iro som ska på vattengympa :) Men stackaren är livrädd för vatten och hatar att bada så han får typ panik i vattnet, meeen han måste ju bli frisk så det är ett måste!
På min vänsterhand har det blivit värre förresten, massa smågrejer som kliar, undra vad det kan vara?! Man får ju inga direkta svar när man söker på internet heller och jag tänker inte gå till vårdcentralen för att det kliar på händerna, nej tack! Det är bra ändå. Men som sagt duschen vare ja,

Auf Wiedersehen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0