Kan knappt vänta,

Oh jag kan inte fatta att jag ska åka imorgon, wiiie :) Hehe ;) Har dock inte packat klart än eller köpt det jag måste ha med mig, får göra det idag :) Ska ju till stan snart med Frida så då får det bli lite nödvändig shopping!

Jag tycker inte alls om att flyga och det gör mig riktigt nervös när jag tänker på det, fattar iof inte varför? Jag har aldrig varit med om något otäckt direkt när jag har flygit men det är väl känslan av maktlöshet som gör mig skakis, jag menar händer det nåt så kan jag inte göra ett skit åt saken plus att man är vääääldigt högt upp i luften, usch.. Men dom säger ju att det är det säkraste sättet att transporteras på så det är väl bara luta sig tillbaka och njuta, hehe ;)
Haha Martina skrev nästan ett schema åt mig igår vad som kommer att hända under tiden jag är där nere (alltså hur mycket hon skulle jobba osv) Och sen vad jag ska göra när jag har landat och det fick mig lite lugnare så tack för det! :) Visste ju ingenting innan, haha ;)

Men nu måste jag hoppa in i duschen, som vanligt ;)

Bye,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0