Boka resa,

Ja nu är det klart att jag ska åka till Turkiet den 6 maj :) Oh fatta att jag är glad, wiiiie ;) :) Ska in och boka resan alldeles staxt! Så det blir flyg från Jönköping ner till Antalya sen vidare med buss till Alanya där Martina är! Haha och ja, jag ska åka själv. Jag menar klarar jag av att åka till USA helt själv klarar jag nog av Turkiet själv fast med lite sällskap från Martina när hon är ledig, hihi :) Så nu blir det att spara pengar eftersom det  varken är billigt eller grattis att åka dit och leva där. Men jag kan behöva ta det lite lugnt för snart är sommaren här och vi vet ju vad det innebär, jo party, party och ännu mera party ;) Men det är härligt!
Men nu ska jag boka resa sen vila ett tag innan jag går ut och sätter mig i solen :) Det är kanon väder ute så det är ju skönt att man kan sitta ute iallafall när man inte ska/kan göra något annat. Jag är så GLAD!

Bye,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0