Blått o rött ska bli grått o grått,

 Igår fick jag ett ryck och börja möblera om mitt rum! Och mitt i allt ville jag ha en ny "databänk" så jag och mamma åkte och kolla på det men det blev massa småprylar ist, det är alltid roligt tycker jag :) Ut med det gamla o in med det nya!
 Så ringde jag pappa när jag gick och strosa runt på jysk också och sa att jag vill måla om rummet och självklart kunde han fixa färgprover som han skulle komma med nån gång i veckan. Jag vill ju ha en fondvägg och den ska gå i mörkgrått och dom andra väggarma i ljusgrått, jag tror det blir kanon :) Jag vill nog måla om rummet själv fast då behöver jag nån som kan hjälpa mig, blir lite jobbigt att göra hela själv ;)
 Ja just det, ska åka och köpa mig ett nattduksbord ist för en "databänk", en vit sådan med en korge under så då blir det att måla den nuvarande databänken i vitt plus hyllorna på väggen. Vill göra det nu, vill vara klar nu :)
 Det kommer nog bli skit bra och jag känner att jag behöver en förändring för jag trivs inte alls här inne och det måste man ju göra tycker jag, inte roligt att komma hem och känna att man vill åka direkt, men nu blir det ändirng på det.

Bye,

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag kan komma o hjälpa dig att måla =) Det är kul!! :P

2009-04-15 @ 11:11:48
Postat av: Mikaela

Det låter kanon det! :)

2009-04-15 @ 12:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0