Så det kan gå!

Självklart så kan ju inte allt gå som en dans på rosor! Alltid ska det vara något, men det kommer ju lösa sig, inte hela världen kanske men ändå inget roligt :S
Men idag ska jag dit iallafall och få det fixat sen blir det nog stan en sväng och ikväll hoppas jag på att träffa honom :) Hihi! Känns väldigt bra faktiskt så man kan ju alltid hoppas på att han känner detsamma ;) Men det lär väl märkas!
Så jävla gött att mamma och Jeppe ska åka bort på fredag, hela huset för oss själva i 10 dagar, woho! Så på lördag ska vi ha lite fest här hemma för ett par vänner och sen blir det väl utgång också :) På fredag blir det troligtvis lugnt, ska till Jenny och klippa mig och sen vet jag inte? Är ju redan sugen på öl, haha ;) Får väl se om det är nån som kanske vill gå ut och bara ta ett par öl?! Men måste vara rätt pigg på lördagen för då som sagt blir det ju fest men ska också hinna med att handla och städa! Inte så roligt men behövligt!
Fan så rastlös jag är då, ska bli skönt att få nåt gjort idag och i helgen för den delen ;)
Nehe nu ska jag duscha och göra iordning mig.

Remember that time baby?

Mikaela,


Kommentarer
Postat av: caroline

trivs du som aupair ?=)

2008-10-23 @ 16:34:42
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Remembarn

I remember =)

2008-11-03 @ 01:04:56
Postat av: Mikaela

Jag är inte au pair längre, jag åkte hem efter bara sju och en halv vecka i USA pga jag inte trivdes och en hände det lite personliga saker här hemma.

2008-11-09 @ 00:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0