Livet är allt bra trevligt ibland,

Haha jag är så jävla bra på att skriva i min blogg, eller inte! Men jag har faktiskt inte så mycket att säga, det känns som om jag gör samma saker dag ut och dag in. Sitter hemma, träffar mina vänner och festar :)
Idag blir det troligtvis lugnt men imorgon ska jag festa, som vanligt ;) Då blir det party med Frida och så ska vi väl ut också, tror det blir brygget faktiskt!
Och så en sak till, varför ska det alltid vara såhär för? Kan jag aldrig bestämma mig eller? Ena studen känns allt perfekt och andra så rasar allt samman. Jobbigt! Aldrig kan det vara på en jämn och bra nivå. Ne antingen är det för mycket eller för lite. Att man aldrig kan vara nöjd! Typsikt mig dock ;)
Nehe om man skulle ta och göra iordning sig lite så man slipper stressa sen!

You are a heartbreaker and you making me want you.

Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0