This is the risk that I'm taking.

Vi tjejer/kvinnor vill ha karlar som är passionerade älskare, en som är ens bästa vän som man kan prata med och lita på men också en karl som är eller kommer bli en bra pappa till ens barn, men vet ni vad?! Karlar är fan inga KINDERÄGG, finns ingen som har allt i ett ;) Okej, en på miljonen kanske! Men lycka till att hitta eran drömprins, jag har slutat leta efter min för han kommer aldrig!

Fan vad positiv jag känner mig, eller inte!

- You change your mind like a girl change her clothes!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej sis! Ne det är sant det finns inga killar som har allt i ett, så det är lika bra att sluta leta för då kanske man träffar någon som är någolunda i alla fall :) Eller? Jao, man kan ju alltid hoppas!

2008-11-26 @ 15:25:37
URL: http://sandra09.blogg.se/
Postat av: Kärleks gurun Clay

Tja såg adressen antog att det var du...är nog sandra som kollat din blogg från min dator. Läste ditt inlägg och tänkte bara säga att man hittar nog inte drömprinsen på krogen...ialla fall inte utanför peckas klockan 04.15 en söndagsmorgon;) För där kan jag garantera att du inte får några drömprinsar=) och det kan man väl tillägga att det är svårt att hitta någon som har allt vad man söker hos en partner, men i ditt fall kan du väl vara glad om du hittar någon som har överseende med dina brister;)

2008-11-26 @ 17:53:24
URL: http://clays.blogg.se/
Postat av: Mikaelas svar ;)

Haha säger som Sandra, lika bra att sluta att leta för en vacker dag så kommer han, eller jag hoppas på det iallafall ;) Eller iallafall en snarlik kille som jag har tänkt mig, för det finns ju ingen som är perfekt!

Och det där att jag ska vara glad över att hitta nån som har överseende med mina brister det tror jag inte är några problem, ingen som har klagat på dom hitills, förutom du då Klas, haha ;)

2008-11-27 @ 00:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0