Snart ni,

Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska åka imorgon, det verkar som om det inte är någon som gör det! Idag så har jag sagt hej då till Stefan föräldrar, min pappa, Jenny och Frida. Hur jobbigt som helst, vart ledsen =/
Men nu har jag iallafall packat allt som jag ska ha med mig, bara ett par jeans som hänger på tork som jag ej får glömma! Det vart en liten väska på ca 11 kilo, en stor väska på ca 22 kilo och handbagage på 5 kilo! Fy fan vad det lär vara jobbigt att släpa på i New York imorgon. Plus att jag kommer vara hur trött som helst, eller så kommer jag vara så nervös att jag blir helt uppe i varv ;) Vi får se helt enkelt. 
Jag vill ju inte flyga och ännu mindre vill jag mellanlanda kan jag lova! Det om något är jag nervös över. Usch! Men känns så skönt att Naphie ska åka på samma plan från Munchen :) Det kommer vara roligt att träffa henne första gången också! Och sen kommer det ju inte vara dummt att se New York alltså, så jävla coolt! Ah blir helt, får inte fram något ord förutom excited ;) Haha börjar redan med engelskan.
Nu ska jag gå ut med Chicco en sista gång sen ska jag hoppa in i duschen så detta får vara mitt sista inlägg innan jag åker. Oh vad jag kommer SAKNA alla här hemma! Glöm inte bort mig bara ;) Men ha det bra nu och tänk på mig ibland, imorgon gäller det!

Love Mikaela,

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Godmorgon! :)

2008-05-05 @ 09:22:12
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0