Skon dag,

Forsta dagen pa lange dar allt har varit bra :) Kanns skont, kanns som om jag behovde det! Inget speciellt har hant forutom dom vanliga rutinerna typ men det har varit bra anda. Har iof varit ute och gatt i nastan tva timmar med pojkarna, det har varit som varsta traningspasset, haha ;) Jo men faktiskt, ganska snabb takt och upp o ner for backar! Jag behovde det och det ar skont nu efterat! Har varit ute och rort pa mig ratt mycket anda sen jag vricka foten, det var sa enormt trakigt att bara ligga dar som en annan padda och inte gora nagot :) Kanske har blivit i genomsnitt 40 minuter varje dag! Sa duktig sa!
Igar var jag med Katrin igen, vi akte till Starbucks och kopte oss varsin kaffe latte och det var gott kan jag lova! Jag vet, jag dricker inte kaffe i vanliga fall men ibland sa ar det gott med en kaffe, eller en kaffe latte rattare sagt ;) Sen akte vi hem till henne och kolla pa tv och snacka skit. Det ar sa mycket lattare att klara av dagarna nar man har gjort nagot kvallen innan, da man kanner att man inte ar helt ensam, for det kanns det som ibland kan jag lova! Men idag ar allt helt okej faktiskt :)
Jag fattar inte vad det ar med mig, jag blev sa javla sugen pa att ut och springa nu, haha :) Men jag har inga traningskor och sa maste jag vara forsiktig med min fot. Men jag fattar inte heller vad jag far all energi ifran? Jobbar liksom 10 timmar per dag fran mandag till torsdag och sen 5 timmar pa fredagen och jag ar inte trott alls! Men jag klagar icke :)

Usch nu blev jag nervos, Steven och Tara ropade pa mig och ville prata med mig :S Vad ar det nu da? Skriver sen!

Love Mikaela, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0