Sjuk, fortfarande!

Fy fan vad trakigt och uttjatat det har borjar bli! Ligga i sangen med datorn i knat och lyssna pa musik, visst jatte skont att ta det lugnt men jag borjar bli rastlos! Jag vill in till NY och shoppa ju :) Jag vill inte vara sjuk langre. Det blir sa ensamt. Fint vader ar det ute ocksa, ah blir sa arg pa att jag ar sjuk nu nar allt borjar ordna upp sig har hemma ocksa. Vill ju umgas och vara trevlig men just nu kanns det som om jag inte orkar det, men igar sa grillade vi har och spelade poker :) Dom ar sa mycket trevligare och roligare att umgas med nu. 
Har inte sa mycket att beratta an att allt ar battre men jag saknar alla sa fruktansvart mycket dar hemma! Det ar sa jobbigt alltsa, ni kan inte fatta! Och speciellt nar man ar sjuk eller nagot annat hander, man fattar da hur ensam och liten man ar i denna varld. Usch nu vart det jobbigt.
Kanske skulle ta en dusch och sen ga ut och satta sig i solen, sa man kanner sig och gor nagot vettigt iallafall!
Men skriver sakert mer sen eftersom klockan bara ar halv ett har ;)
Alskar dig Stefan, tanker pa dig jamt!

Love Mikaela,


Ta mig dit istallet och gor mig frisk!


(Fler bilder finns i ett inlagg langre ner pa sidan)

Kommentarer
Postat av: Kungen!

2008-05-24 @ 22:02:22
Postat av: Kungen!

Tänker på dig oxå älsko, saknar dig jätte mycket..

Du får krya på dig nu.. Älskar dig!

2008-05-24 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0