Okej da,

Berattar bara lite snabb info for klockan ar sa mycket och jag maste sova for jag ska upp vid sju imorgon bitti-
Jag ska byta familj och jag maste hitta en innan den 10 Juni annars maste jag aka hem! Och bara sa ni vet sa vill jag inte aka hem (fast jag har hemlagntan), jag har sagt minst tre manader och det ar verkligen MINST! Men om jag aker hem sa ar det inte mitt fel. Men iallafall sa kanske jag redan har en familj pa G, dom bor ca 10 min fran Livingston och dom har ett barn som ar 13 manader :) Ska troligtvis traffa dom pa Sondag, har mer att beratta om hur jag fick kontakt med den familjen och varfor jag ska flytta sa imorgon lovar jag att skriva om allt som har hant under dom senaste dagarna :) For det har var typ en tiondels information, haha. Sa hela storyn imorgon!

Saknar alla, hoppas ni tanker och saknar mig lite med ;)
Alskar dig Stefan.

Love Mikaela,

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är klart att vi saknar dig gumman!!!

Massor med kramar!

2008-05-31 @ 04:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0