Memorial day,

Vilket vader det ar ute, om man skulle vara i Sverige skulle det kallas hogsommar just nu! Det ar sa varmt och kvavt! Men det ar ju gott att man kan vistas lite ute iallafall :) Idag som ni ser ar det memorial day och vi har varit och kollat pa en parad ;) Typiskt USA! Det var val ingen att hurra for direkt men det dog. Det ar en dag som man hedrar alla som har dott i krig, tror jag? Eller har jag fel, haha :)
Just nu har jag rast sa jag sitter i kallaren och bara tar det lugnt, har fortfarande lite ont i halsen och huvudet men sa borjar jag ocksa bli forkyld. Det vill jag inte bli, usch vad trakigt.
Har inget bestammt infor veckan men om jag kanner mig sjalv ratt sa blir det lugnt :) Har lust att ga ut och kaka nan kvall sa jag ska hora med Katrin om hon vill hanga pa nanstanns. Sugen pa kina mat faktiskt, oh vad hungrig jag vart nu! Far ata lite vindruvor och notter sa gor det over ;)
Skulle ha lagt in bilder men det funkar inte just nu sa jag gor det senare ikvall istallet!
Hur har ni det dar hemma? Saknar er som fan.
Alskar dig Stefan!

Love Mikaela,


Kommentarer
Postat av: karin

Hej, sag att du var au-pair i livingstone :) Jag bor i madison, sa det ar jatte nara. Vore kul att kanske hitta pa nagot nan dag? Alltid kul med andra svenskar haromkring :) Hur lange har du varit har?

/Karin

2008-05-27 @ 18:49:55
URL: http://skrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0