Jag åker imorgon!

Jag kan inte fatta hur fort tiden går egentligen, jag tyckte att jag nyss skickade in ansöknings papprena till att jag fick min första familj och det första nervösa samtalet. Jag tycker att det känns som igår fast det var ett par månader sen nu. Och imorgon åker jag, helt själv till stora USA! Jag kan inte fatta det själv. Känns overkligt fortfarande, visst lite nervös är jag. Men jag lovar att det går upp och ner! Imorgon vid den här tiden sitter jag och väntar på flygplatsen med älsk, mamma och syrran. Det om något kommer vara jobbigt, att säga hej då till dom när man vet att nu är det sant, nu händer detta! Känner på mig redan nu att många  tårar kommer fällas. Men nu gäller det! Det finns bara nu så det är lika bra att leva livet i nuet också. Jag ska klara detta! Jag vill klara detta! Jag kan klara detta :)
Sitter just nu hemma hos älsk och ska snart ringa mamma så hon kan komma och hämta mig, måste hem och fixa med det sista nu som är att packa resväskan klar, ladda allt och sen säga hej då! Usch börjar nästan gråta nu. Jobbigt.

Hörs sen,

-1 days left!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0