HUVUDVARK!

Jag har san javla huvudvark att jag tror jag dor snart! Fy fan vad jobbigt det ar. Det gar ju inte over heller, har haft sma huvudvark sen forra onsdagen eller nat men ikvall ar det verkligen sprang huvudvark. Jobbigt att koncentrera sig, vara glad och framfor allt sitta vid datorn ;)
Igar sa hade jag en jatte jobbig dag, hade sjukt mycket hemlagntan och allt var bara sa javla trakigt! Forutom pa kvallen da jag och Katrin akte och handla glass och sen kolla pa film :) Trevligt att gora nagot for en gangs skulle!
Idag har jag jobbat sen klockan atta i morse och det har gatt bra pa dagen men som sagt nu pa kvallen har det varit jobbigt pga min huvudvark! Fattar inte varfor det inte kan slappa for?! Irriterande. Sa ikvall blir det lugnt, skulle vilja kolla pa tv men har ingen just nu i mitt nya rum. Far lagga mig tidigt och lasa eller nat istallet, skont :)
Lovade ju bilder sa det ar lika bra att lagga upp nagra ;)

Har ar bilder fran paraden igar,
    

    

Jag orkar faktiskt inte skriva mer eller lagga upp fler bilder, skulle lagt upp pa huset och hur det ser ut och sa men tyvarr. Skriver troligtvis imorgon igen :) Och da kan jag lagga ut fler bilder.
Hoppas alla sover gott dar hemma! Saknar er.
Alskar dig Stefan,

Love Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0