Detta inlagg skulle kommit in i torsdags,

Jag maste bara saga, HERREGUD! Jag blir sa trott pa denna familj, dom ar verkligen inte bra. Ni far ursakta att jag klagar men redan efter en vecka sa behandlar dom mig inte ratt! Som nu tex, jag satt och prata med Jennifer i telefonen och vi har pratat i ca 20 min och da lyfter Steven luren och sager att han maste ringa. Har inte han haft hela dagen pa sig att ringa eller? Plus att kan val komma ner och saga det till mig. Mamman ar sur och bitchig hela tiden! Hon typ derigerar mig hela dagarna vad jag ska gora och vad jag ska hamta at henne typ. Som jag kanner nu sa vill inte jag stanna faktiskt, jag menar det ska ju inte vara sa att man ska ma daligt nar man ska vara pa sitt livs resa. Jag har inte heller ett eget rum utan jag far dela rum med barnens storsta lekrum, det ar som ett stort hobbyrum alltsa. Det finns inte heller nagon mat att ata for dom har inte handlat en enda gang sen jag kom! Jag lovade mamma och alsk att jag skulle ringa min LCC idag men jag glomde bort det och sen blev klockan for mycket! Sa imorgon ska jag ringa henne och saga som det ar for detta gar inte! Antingen far dom andra pa sig eller sa kommer jag byta familj. Nu vet ni hur det ligger till, allt kanns inte sa bra om jag sager sa och sa sjalvklart saknar jag alla dar hemma! Jobbigt som fan.
Imorgon sa kommer jag nog efter jag slutat ga nanstanns och bara va sjalv, behover tanka genom allt. Jag far forhoppningsvis min lon imorgon med sa jag kan kopa mig nagot gott tills kvallen. Lordag ska jag till NY och traffa Jennifer och forhoppningsvis sova hos henne ocksa. Vi ska ta en hel shoppingdag :) Kommer bli roligt att gora nagot annat for en gangs skull! Sa nu vet ni min helg pa ett ungefar.
Men jag maste fa i mig nagot att ata innan jag somnar (om det finns nagot)
Som sagt saknar alla dar hemma,
Alskar dig Stefan!

Love Mikaela,

Kommentarer
Postat av: Naphie

hej gumman! det var trakig att hora att det har blivit sa. Fan va dumma dem ar. Men ta och prata med din LCC. glom inte det!!! ha det sa bra sa lange! ring hit till mig om du vill. du ska fa nr hit nar jag sr dig pa msn! KRAMKRAMKRAMR

2008-05-19 @ 01:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0