2 dagar kvar,

Nu är det inte lång tid kvar, det känns i magen kan jag lova :S Är så himla nervös! Vet inte vart jag ska ta vägen och jag vet inte vad jag ska göra?! Usch! Vet inte hur jag ska klara detta? Kommer ju sakna alla så enormt mycket, kommer bli jobbigt kan jag lova men samtidigt är det också så spännande med allt. Jag ska till USA, hur overkligt som helst.
Igår hade jag det jätte trevligt här hemma, vi käka, drack och snacka om resan och allt möjligt. Lite senare spelade vi också Buzz, jag och pappa vann :) Somna väl runt halv tre igår och vakna vid åtta i morse. Trött är jag nu!
Idag ska jag till Jenny (kusinen) och fira henne för hon fyller på måndag, tänkte hänga med dit för att träffa alla innan jag åker också. Ta allt i en och samma smäll ;) Ikväll blir det att ta det lugnt med älsk och packa det sista!

Haha nu har Sandra kommit på varför det vart så fel när jag skrev dom förra gångerna, det var ju bara att trycka på "Ändra redigerare", jo men jag är så smart ibland ;) Nu funkar allt som det ska igen, gött! Tack syrran :)
Nu ska jag fortsätta vara nervös så ha en bra lördag, kanske skriver sen igen!

-2 days left!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0