Ger upp,

Alltsa detta ar inte latt att saga efter sex veckor men jag ar nu nastan 100% saker pa att jag vill aka hem! Har tankt nu hela helgen och det har bara var varit for mycket med allt, ni far saga vad ni vill men jag ger upp nu. Jag behover min familj och mina vanner for jag ar sa javla ledsen och trott pa det har! Min ottur tar aldrig slut, det ar nastan som om nan sager till mig att aka hem for snart hander det nagot riktigt riktigt allvarligt?! Det ar sa svart att forklara hur jag mar och hur hela mitt liv har vants upp o ner bara sisadar! Och inte ar det till det positiva heller =/ Fan ocksa!
Hoppas inte allt for manga blir besvikna pa mig nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0