Mitt liv,

Mitt underbara liv bara fortsatter kan jag lova! Har jobbat nu i tolv timmar, och hur tror ni barnen har varit?! Jo sjalvklart saaa javla jobbiga, dom har skrikit och tjutit hela javla dagen, fy fan sager jag bara! Precis vad jag behovde, eller inte! Och tror ni inte att dom bara fortsatter nu eller, jo da! Jag dor snart. Ska bli sa javla skont att aka hem, umgas med min familj och mina vanner igen och leva mitt normala liv! Och for dom som inte visste: ja, jag ska aka hem! Bestammde mig for det igar for jag mar inte bra har for olika anledningar som jag inte orkar dra upp just nu.
Jag kanner mig som en big loser kan jag lova! Men sant ar livet, inte ett dugg latt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0