?

Jag vet inte vad jag ska saga? Forutom: Nar ska dom bestamma sig?! Orkar bara inte igen alltsa. Men vi ska ha ett "mote" om det ikvall sa far vi val se om dom sager nat vettigt! Sorry att jag skriver allt som i en enda stor gata men jag forstar inte battre sjalv :S
Men har har ni lite bilder over hur jag bor iallafall.

             
Har sitter jag just nu, i         "Mitt" badrum                          Vardagsrummet,
"mitt" rum. 

            
Det lite halv stokiga koket,  Familjerummet,                    Altan och tradgard, plus
(jag hade inte stadat an)                                                   lite av grannes tradgard,


Och sahar ser det ut pa
framsidan dar jag bor.

Kanske skriver sen igen da nar jag vet vad jag pratar om ;)

Alskar dig Stefan :)
Och jag saknar alla som fan, halva mig vill bara aka hem och andra halvan vill stanna! Ah..

Love Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0