Fredag den 13!

Vad mer kan handa an det som har hant nu, vad mer finns det som kan ga fel?
Nar ska jag vakna upp ur den har mardrommen och kunna fa leva mitt liv igen? Nar fan ar det min tur att vara glad?! Hatar att ma sahar! Det kanns som om jag bara vill krypa ner i sangen och forsvinna! 
Kommer troligtvis inte skriva sa mycket har pa ett tag, orkar bara inte skriva nar jag inte mar bra.

Alskar min familj och mina vanner, ni ar dom basta som finns! Saknar er sa det gor ont i kroppen.

Bye Mikaela,

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman, har pratat med pappa och det ordnar sig om du vill komma hem. Men då får du också spara dina pengar du har kvar så att du kan betala lite för resan. Du vet att jag älskar dig och vi hörs ikväll när vi kommer hem från Stockholm. Ha det så bra nu och lägg ingen energi på, du vet vem....Han är inte värt det.

2008-06-16 @ 11:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0