Det som har hant!

Okej tankte ta allt fran borjan!
Borja med i onsdags att jag gick ner for att prata med Tara och Steven, dom sager att dom kommer behova nagon som kan ta hand om bade Zack och Aaron och Brooke! Jag sager att jag inte kan det for jag lovar er att det ar javla jobb att bara ta hand om tvillingarna. "Min" familj behover alltsa en proffisionell nanny som har tagit hand om barn i minst tio ar eller nat! Det ar inte sa javla roligt att dom sager det nu eftersom jag borjar tycka om familjen mer och mer, alltsa lart kanna dom mer och kan rutiner och vet hur barnen beter sig och sa! Men nu helt plotsligt maste jag flytta till en helt annan familj som har andra barn och andra rutiner (och detta kan vara precis vart som helst i USA), jobbigt for mig! Det har tagit mig tre veckor att kanna mig bekvam och tycka om familjen och omradet, men som sagt jag har ju inget val och just nu har jag 10 dagar pa mig att hitta en ny familj och flytta dit. Om dom inte hittar nan sa maste jag aka hem! Lite jobbig ar det ocksa for jag har traffat Katrin och vi umgas i stort sett hela tiden nar vi ar lediga.
Sorry att det blir sa krangligt att lasa men jag har sa mycket tankar nu sa det ar helt omojligt att fa det till ett bra sammanhang ;)
MEN ska jag val saga nu ocksa, i torsdag sa var vi au pair mote dar jag borja prata med en tysk tjej som heter Linda som ska aka hem den 8 Juni och hennes familj behover en ny au pair, och hor pa detta! Dom bor ca 10-15 min harifran och har en flicka pa 13 manader :) Fatta vilken lyx, vilken skillnad det skulle bli. Ni maste halla tummarna nu for jag ska ringa dom snart sa vi kan prata lite och bestamma en tid vi ska traffas, det maste ju bli ratt snart eftersom tiden rinner ivag.
Jag vet inte om jag har missat nagot om detta nu men om jag har det sa lagger jag till det sen ;)
Maste ju bara saga grattis till pappa med som gjorde ett fantastiskt Stockholm marathon lopp igar, tiden var pa 3 timmar och 50 min har jag for mig :) Och han kom pa 3000 (nagonting) plats! Jag ar sa stolt sa over min pappa.

Nasta inlagg kommer jag visa min shopping och beratta om min helg!
Saknar er alla dar hemma, tanker pa er hela tiden.
Alskar dig Stefan.

Love Mikaela,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0