Antligen!

Nu antligen ska jag ta mig tid och satta mig och skriva och lagga ut bilder ;) Sorry att det har tagit san tid.

Torsdag- Jobba 9 timmar sen var jag och Katrin och shoppade, skulle ju ha kopt ett par traningsskor men kom visst hem med helt andra grejer, haha :)

1,  2,  3,  
4,  5,  6,  
7,  8,  9,

10,  11,  12,

1 Smink for ca 20 dollar 2, Orhangen 9 dollar 3, Orhangen 5 dollar 4, Ring 7 dollar 5, Top 9 dollar 6, Shorts 15 dollar 7, Linne 8 dollar 8, Vaska 10 dollar 9, Vaska (hade inte en aning om att det stod Aerosmith pa den ;) 13 dollar 10, Flip flop ca 10 dollar 11, Parfym 28 dollar 12, Tub top 13 dollar

Fredag- Jobba hela dagen sen var jag med Katrin, var himla fest sugen med icke! ;) Vi var ute och kaka istallet pa Fridays, mums :) Nar vi skulle bestalla sa ville vi ha vatten till maten men da sa servitoren: Men olen ar ju billiga ska ni inte ha en ol till maten? Jo visst jag tar en corona sa jag och Katrin, skit lyckliga da ;) Men det varade inte lange eftersom han fraga efter lagg sekunden efter, haha! Dumma javel att lura oss sadar ;)

 Katrin och jag pa Fridays  

 Hemma hos Katrin och dricker kaffe fran starbucks, som vanligt!

Orkar inte skriva mer, tar resten imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0