Yes, nu är allt som det ska

Woho :)
Hon ringde igår från cultural care och sa att mina pappren såg jätte bra ut, hon hittade absolut inga fel, hade inget att tillägga och hon skulle skicka dom vidare till USA idag :) Om hon fick tag på dom viktigaste referenserna innan vill säga, hon har iallafall pratat med Jenny, Sandra, Martina och Frida, jag tror inte hon fick tag på Eva igår så hoppas hon får tag på henne idag så det kan skickas iväg, annars skickar hon väl iväg dom imorgon :)
 Gissa om jag vart glad när hon sa så om min pappren, jag menar jag har ju suttit med det här ett bra tag nu. Så nu känns det att jag inte har gjort allt i onödan iallafall ;)
En sak till sa hon, jag är preliminär bokad för avresa den 21 April, kan ni fatta? Det är ju inte ens 2 månader kvar :) Oj, oj nu börjar jag bli lite nervös, haha. Jag har ju inte ens fått familj än! Men dom börjar väl ringa inom två veckor skulle jag tro, så nu måste jag vara beredd med telefonen hela tiden. Inget ljudlös för mig längre ;)
Jag kan inte beskriva med ord hur jag känner nu, det pirrar lite i magen iallafall av nervositet och lycka, haha!
Det är ju också en hel del saker som ska fixas innan, jag måste skaffa mig ett hälsointyg, få ett utdrag från polisregistret, åka till Amerikanska ambasaden i Stockholm för att få mitt visum, packa allt som man måste och vill ha med sig och sist men inte minst träffa alla innan man åker!

Skriver mer senare för nu ska jag vara barnvakt åt Emil i ett par timmar, springa upp och ner för trappan och leta efter spöken och monster som gömmer sig lite var stanns här i huset. Han så söt, men väldigt bestämd, haha :)

Håller fortfarande tummarna för Stefan och Rickard :)

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0