Som vanligt,

God morgon, idag mår jag väl sådär ska jag väl säga. Min förkyldning har blivit värre men halsen gör iallafall inte lika ont! Det är väldigt skönt kan jag lova.
Igår sen hände det inte mycket, älsk kom sen på kvällen och vi satt och kollade på tv och bara myste. Jag älskar verkligen honom, ibland känns det nästan som om man blir nykär, haha. :) Fast vi har varit ihop i sex och ett halvt år, från och till ska jag väl tillägga, men runt sex år sammanlagt. Keep going! :)

Som vanligt nu för tiden kan jag ju inte sova, sover runt fem till sex timmar per natt, och det verkar inte som om jag blir tröttare på kvällarna då heller, ne då snarare tvärtom. Kan ju sitta uppe till minst två- tre ibland, vet ej varför jag inte blir trött?

Idag så måste jag åka och handla lite grejer, som brev och frimärken sen måste jag också posta brevet som ska gå till rikspolisstyrelsen, dom ska skicka ut en blankett om mitt belastningsregister. Det måste jag ha för annars kan jag inte åka till USA, och om man har prick i registret får man inte åka. Men det behöver jag inte oroa mig för. Är så duktig så, haha. ;) Ja men det är helt otroliga saker man måste göra innan man kan få komma dit och jobba!
Jag måste också köpa lite papper som jag ska sätta mina foton på till mitt fotokollage, inte så roligt arbete men det går. Det kommer bli foton på familjen, Stefan, mina närmaste kompisar, på Chicco, och sen ett par kort med mig och barn. Som Jasmine, Emil och Linus, det får faktiskt duga :) Får vara lite kreaktiv idag, inte ofta jag är det.

Annars ska jag bara kurera mig, ligga i soffan och bara mysa. Men det börjar bli väldigt tröttsamt nu iochförsig, vill ju hellre göra något roligt, men jag får ta det imorgon istället, bättre att vara frisk till det!
Det blir party med tjejerna då, och imorgon ska jag bara inte gå ut! Har inte pengar till det, och sen är det faktiskt (ibland ska jag säga) roligare att sitta hemma en hel kväll. Dricka gott och prata en j*vla massa strunt, haha ;) Det är vi tjejer bäst på!
Undra vad som är roligast, en utekväll på stan eller en hemmafest hos en kompis?

Ne nu ska jag hoppa in i duschen så jag får det gjort, blir bara slö om jag ska fortsätta sitta kvar här ;)

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0