Så nu börjas det,

Nu ska jag göra det här på allvar tänkte jag, började lite smått i somras men det vart inget seriöst så nu får vi se hur det går denna gång.

Just nu håller jag på med en ansökning till USA, jag ska bli au pair där i ett år, kan knappt fatta det själv men detta är något jag verkligen vill! Jag är snart klar med alla pappren och sånt som behövs göras innan man får en familj, skönt! Jag ska skicka in papprena senast måndag, och det är då det börjar på allvar.
Sen kommer självklart mer grejer som måste fixas med innan avresa som visum, flyg, hälsointyg och försäkring, men det kommer jag till.

Så nu vill jag starta en seriös blogg, skriva om min vardag i USA; som fram och motgångar, resor, shopping och allt som hör till. Men nu börjar jag från grunden, från ruta ett .

Det kommer nog inte vara en dans på rosor hela tiden,
men ett äventyr av första klass om inget annat!

Love Mikaela,

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad spännande! All lycka till dig!

2008-02-20 @ 23:47:38
Postat av: Don Juan

u can d0 it!!!!

2008-02-21 @ 01:14:58
URL: http://Ihatebloggers.com
Postat av: Mikaela svar

I can do it! Yeah! :)

2008-02-21 @ 18:10:00
URL: http://mikaelamickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0