Många tankar,

Det har ju verkligen börjat snurra många tankar om vi säger så,
för det första om pengar, jag hatar detta ständiga tänkande på pengar! Hur ska det räcka, vart kan jag få tag på mer?!

Fixa visum på amerikanska ambassaden i Stockholm, lite nervöst att gå in där. Man får ju inte ta med sig en kompis in direkt, sån säkerthet har dom ja.

Sen kommer vi till flygningen, jag tycker ej om att flyga om vi säger så, jag har utvecklat en flygrädsla som jag inte kan förstå vart den kommer ifrån? Och jag kan inte förstå dom som tycker om att sätta sig på ett plan och veta att man ska vara uppe i luften dom närmaste fyra till fjorton timmarna, usch vad läskigt.

Tänkandet på familjen har ju börjat komma igång också, fast jag inte vet något om någon familj. Men lite tankar har börjat komma, om hur det kan bli, hur det kommer att vara, kommer jag få det bra?

Och sen självklart alla här hemma, som min älsk Stefan - kommer han stanna kvar och finnas där för mig? Hur kommer vårat förhållande att bli? Mina underbara vänner, måste jag ha, annars kommer jag ej klara detta! Min kära familj, jag vet att dom kommer finnas där för mig, dag som natt.
Avskedsfesten, fy vad jobbigt det kommer att bli.
Jag kommer ju sakna alla så grymt mycket, det är jag beredd på. Men nu känner jag mig så pass redo att jag vet att jag klarar det, egentligen vill jag helst slippa allt som väntar och bara åka nästa vecka!
Det var väl dom största bekymren just nu iallafall, men snart kommer det säkert mer.

Idag ska jag till min kusin Jenny, hon ska vara min childcare referense. Så hon behöver fylla i ett papper, snällt av henne att ställa upp. Tack tack. Och självklart tack till alla andra som ställer upp med alla dessa frågor och pappren jag kommer med, hade inte gått utan er!
Men senare idag blir det väldigt lugnt, känner mig lite krasslig. Jag har inte vart sjuk på över ett år, så jag orkar inte bli sjuk nu heller.
Vill vara frisk och pigg, hela mitt liv helst!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0