Jobbigt då,

Det är så jobbigt att vara förkyld, fattar det inte alltså. Jag blir ju helt slut i kropppen!
Men idag ska det bli party, känner kanske inte riktigt för det men jag måste göra något, jag är så rastlös. Har inte gjort något på hela veckan, bara legat hemma och slappat, eller nästan iallafall.
Så det blir att åka hem till Jenny ikväll och dricka öl med tjejerna, och sen älsk och kanske Rickard. Hoppas att jag mår bättre med lite alkohol i kroppen, haha ;)
Så nu blir det att hoppa in i duschen, sen kommer älsk och hämtar mig för vi ska åka till systemet och handla lite gott. Sen hem och greja lite, göra iordning mig och sen vid sju åka till Jenny då. Det vart min lördag det, hoppas det blir roligt. Eller det kan ju inte bli något annat än roligt iof :)
Och sen måste jag ju hämta min kamera också, Patrik har ju haft den i två veckor nu, har ju glömt bort den hela tiden! Jo så den måste hämtas innan festen börjar, det blir ju ingen fest utan min kamera, eller hur? Haha :)
Hoppas alla får en rolig lördag, det blir ju vad man gör det till.

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0