Du är det,

Jag skulle kanske inte ha festat igår, kan ju inte säga att jag mår så mycket bättre idag direkt, och sen har jag lite baksmälla också, inte så roligt inte! Men men får väl ligga i sängen hela dagen idag och bara ta det lugnt.
Igår tyckte jag att alla var lite halv sura  med, vet inte varför? Det blev ju lite jobbigt bråk så lite ångest har jag ju allt. Alltså det var lite bråk mellan mig och Stefan, jag var lite sur på att en viss tjej har skrivit till honom och sagt lite olämpliga saker på alla hjärtans dag, jag tror ingen skulle vilja se ett sånt sms hos sin pojk- flickvän! Plus att hon ringde honom i förrgår, hon verkar inte fatta poängen, jag vet att Stefan inte vill ha något med henne att göra.
Usch lite irriterande är det att tänka på, jag och älsk får reda ut det här idag, såhär orkar jag inte ha det! Men det ska nog inte vara några problem :)

Så nu en roligare sak att tänka på:
Jag är klar med ansöknings papprena nu, woho :) Är så j*vla glad rent ut sagt! Helt otroligt vilken tid det har tagit, men nu är jag klar och jag skulle aldrig göra om det, nej tack ;)
Så idag ska jag gå och posta det och sen hoppas på att processen kommer gå snabbt! Men senast i Maj så är jag ju påväg, känns lite overkligt men samtidigt så himla roligt och bra.

Nehe nu ska jag kolla på film tänkte jag, och klockan är ju inte så mycket så jag kanske sover en stund också :)

Love Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0