Drömma kan man ju göra,

Och så ä det morgon igen och den eviga frågan kommer upp : Vad ska man göra idag då? Och ännu en gång kan jag inte komma med någor svar till mig själv! Så tråkigt är det. Känner fortfarande för att shoppa, men det går ju inte. Vill ha en skjortklänning, jag tycker att det är väldigt snyggt. En ny bikini vill jag också ha, har redan sett ut en på h&m. Nya skor, ett par pumps och sen ett par sköna skor, bara vanliga alltså. Och nya jeans, ne vad jobbigt det blev att tänka på allt som man ville ha då. Men drömma det kan jag allt :) Bara jag hade 10000 kr, eller mer, på kontot så hade jag ju inte behövt drömma ;)
Så nu kommer jag med tråkiga svaret, det blir att sitta hemma ock ta det lugnt!
Kanske skulle göra något med Martina ikväll iochförsig, eller så får det bli imorgon kväll, det beror på henne.

Jag vill att cultural care ska ringa idag så jag kan få mig ett konto på deras sida så min matchning kan börja någon gång, jag är så otålig! Men jag vill ju komma iväg så det kanske inte är så lustigt, komma iväg på mitt livs resa :)
Jag har skrivit en lista med för- och nackdelar, jag kom på fjorton fördelar och två nackdelar, det är ju jätte bra!
Sen har jag också förberett frågor som jag ska ställa när familjerna börjar ringa, usch vad nervöst det kommer bli. Det kommer vara som en arbetsintervjuengelska, "visa" upp sin bästa sida när man pratar i telefon på engelska kommer inte vara det lättaste, haha.
Eller tänk om det inte kommer vara någon alls som ringer till mig, ne så får jag inte tänka!

Jag håller tummarna nu för Stefan och Rickard! Hoppas hoppas :)

- I give myself to you,

Love Mikaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0