Äntligen,

Då var det fredag idag igen då, som vanligt ;) Jag tycker ju att det bara är fredagar och måndagar. Blev  väckt utav pappa för en halv timme sen, han fråga ifall vi skulle ta en after work lite senare. Jag är ju väldigt sugen måste jag säga, vart sugen sen igår, men måste ju höra med Stefan först självklart! Annars blir det att sitta hemma som vanligt. Men det är ju inte lång tid kvar tills jag åker så lika bra att passa på att göra såna här saker innan, eller hur?

Igår kväll
hade jag och Martina det mycket trevligt, vi åkte till Hugo och fikade, vi satt där i två timmar sen blev vi utkastade för hon skulle stänga kl 21 fast det står att det står att det stänger 22, mycket dåligt tycker jag iallafall! Vi ville ju sitta kvar ett tag till, var ju inte riktigt klara med snacket vi hade, haha :) Vi är verkligen världsbäst på att prata när vi är ;) Mycket roligt!
Martina åker till Mallorca nu på söndag morgon i två veckor, hon ska på reseledar kurs för Ving. Hon har haft ett sånt otroligt flyt sen hon kom hem från USA ( japp hon har varit i USA ett år som au pair), hon har visserligen sökt massor med jobb men jag skulle ju inte få komma på så många intervjuer och dessutom få alla jobb sen efteråt. Men jag är glad för hennes skull, hon vill ju inte vara kvar här så det passar ju utmärkt att bli reseledare då :)

Nu måste jag gå ut med Chicco, han sitter här och piper. Skriver nog lite senare!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0