Visum,

Dagarna dom knallar på och snart åker jag :) Känns overkligt fortfarande, vet inte när jag ska förstå det riktigt? Det blir väl om två veckor eller nåt ;) Idag har jag iallafall fått mina visumpapper och en tid hos den Amerikanska ambasaden, jag ska vara där torsdag den 24 april kl 10:00! Vet inte riktigt hur jag ska komma upp dit men det löser väl sig, Martina eller Stefan kanske kan skjutsa mig? Men det kostar ju lite med, först och främst 900 kr för visum, 61 kr plus lite till för brev och frimärken, sen måste jag ta ett "visum kort" som ska vara 5 gånger 5 cm i storlek, bensin pengar och sen måste man ju äta nån gång också, vet i fan hur jag ska ha råd med det alltså?! Usch! Iallafall, visum papperna var ju inte direkt något roligt att fylla i heller kan jag ju inte påstå, men Martina ska troligtvis komma hit imorgon och hjälpa mig med det :) Tack så mycket gumman!
Påtal om något helt annat, avskedfesten ska jag och Martina slå ihop och det blir förhoppningsvis hemma hos henne den 26 april, vi fick inte tag i någon lokal så det får bli en lugn fest för dom närmaste :) Det duger det med!
Idag ska jag nog inte göra så mycket, va hemma och bara ta det lugnt, kolla på hockeyn ikväll blir det väl. Så roligt var det, haha :) Nu måste jag äta något innan jag hungrar ihjäl, ha en bra dag.

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0