Vår,

Idag känns det att det är vår i luften, men jag antar att den känslan inte sitter i allt för länge, tyvärr! Redan imorgon skulle det bli kallare, brr! Vill att det ska vara så här härligt nu, men inget jag kan göra något åt. Jag, mamma och Sandra var ute och gick i 45 minuter förut, så härligt att röra lite på sig :) Det var lite små kyligt vid vattnet men det blåste knappt nånting så det var ändå näst intill perfekt :) Härligt! Sen nu har vi suttit ute på baksidan och bara göttat oss i solen i en timme, kan inte bli mycket bättre. Sol, vindstilla och en bra bok :) Just nu läser jag Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf, verkar spännande! Jag är ju inte något stort fan av att läsa böcker men jag tycker om självbiografier, och denna bok verkar extra intressant så jag är tvungen helt enkelt, haha :)
Nehe nu tänkte jag gå och duscha, ska ju iväg till Jenny lite senare, Martina kommer och hämtar upp mig vid halv sex. Skönt att få något gjort idag iallafall. Efter det blir det väl att va med min älsk, hem till honom och kolla på film :) Vi kollar på minst fem filmer i veckan och vi älskar det, haha :)

Ha det bra så hörs vi säkert sen igen ;)

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0