Valborg,

Jag har inte ens kommit så långt att jag har börjat tänka på vad jag ska göra ikväll? Har såå mycket annat som flyter omkring i huvudet på mig just nu! Jag börjar få resfeber kan jag lova, har huvudvärk hela tiden och känner mig lite smått illamående. Och jag är faktiskt nervös nu, eller lite iallafall ;) Inte ett dugg roligt! Eller jag har ju planerat lite tills idag iallafall, om två timmar ska jag till stan med Martina, Frida och kanske Angelica :) Vi tänkte äta lunch och knalla en sväng på stan. Inte för jag har några pengar direkt men iallafall. Jag tänkte köpa mig lite öl tills ikväll för jag och älsk kanske ska vara hemma hos mig och grilla, senare hoppas jag på att möta upp Jenny och festa lite! Inte för att jag är så sugen på att festa men jag känner att jag behöver tänka på något annat! Igår var jag lite duktig och packade faktiskt, fast jag inte kan packa i allt än eftersom jag inte åker riktigt än ;) Men snart så. Det var lite uppdatering men skulle faktiskt vilja lägga in bilder från i lördags men det GÅR INTE FORTFARANDE! Så irriterande när jag har fått min kamera och grejer så ska det inte funka att lägga upp bilder, självklart! Nehe nu ska jag hoppa in i duschen, ha en trevlig valborg och gör inte saker som jag inte skulle ha gjort ;) -5 days left! Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0