Vad trött jag blir,

Det funkar ju fortfarande inte ju! När ska det börja funka som vanligt, som det gjorde på blogg.se? Jag vill ju lägga ut bilder och skriva med kursiv stil och sen ha det indelat i stycken. Men icke! Tänkte berätta lite om i lördags, då hade jag och Martina våran avskedsfest, vi bjöd på bål, snittar, chips, morötter och gurka med dipp :) Vi ordnade också lekar faktiskt, hur roligt som helst! Det var som en frågesport där alla skulle svara på tolv stycken frågor och det var inte vilka frågor som helst utan det var t.ex Vem är mest på smällen (Och sen tre svars alternativ), vem har störst, vem är knäppast och så vidare ;) Och det var ingen som fatta något, eller nån fatta väl lite men inte alla och det var det som var så roligt eftersom det fanns logiska förklaringar till alla frågor! Som Vem som är mest på smällen var att jag, Martina och Sandra fick varsin ballong som vi skulle blåsa upp och sen smälla och den som gjorde det fortast var den som var mest på smällen! Hoppas ni fattar, haha :) Tommy och David var dom som vann, dom fick sju utav tolv rätt! Så duktiga så ;) Den andra var ett spel som jag och Martina hade köpt som heter Våghals och är i stort sett likadant som Sanning eller Konsekvens, mycket roligt :) Efter det så parta vi loss hela natten lång, roligt hade jag det och full blev jag! Som vanligt ;) Igår gjorde jag inte så mycket, åkte med Martina till maxi och handlade kamerafodral (som var för litet) och en bok. Sen var jag hemma och tittade på tv, en mycket lugn dag. Idag har jag inte hunnit med så mycket heller fast jag vaknade vid halv sju =/ Men tänkte att jag skulle börja packa lite idag och sen imorgon, det skulle behövas eftersom jag har ganska fullt upp på torsdag, fredag och lördag! Det passar inte mig direkt med att stressa runt i sista sekund på söndag, nej tack! Och på måndag åker jag ca sex på morgonen hemmifrån så då blir det att gå upp tidigt och säkert vara vaken i minst ett dygn. Men det går säkert bra :) Lite nervös börjar jag bli allt! Oj vad långt det blev, bäst att sluta :) Ha en bra dag! -6 days left! Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0