Underbart,

Gårdagen vart väldigt lugn men mycket mysig :) Jag och älsk åkte och handla mat sen vart det hem till mig för att spela Guitar Hero och kolla på film! Det var lördagen i två meningar det, haha ;)
Idag har jag, Sandra, mamma och Jeppe vart hos Carina i karlsby. Vi sola, fika och fiska lite :) Gick inte sådär jätte bra för mig för jag fick botten napp som jag inte kunde trassla mig ur så jag strunta i det, haha! Det har varit så underbart väder idag och jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär nu för jag älskar det :) Mer sol åt folket, det behöver vi!
Vad trött jag vart nu då, har precis ätit grillat kött med pommes och sallad och det var oerhört gott men vad trött man blir efter maten ibland. Nästan lite jobbigt ;) Nu ska jag lägga mig i soffan, kanske skriver sen!

- 15 days left!

Love Mikaela,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0