Två veckor kvar,

Det är bara två veckor kvar innan Martina åker och ska vara borta minst fem månader och det kanske blir lite längre till och med, men det märks! Om inte så får hon komma och hälsa på mig så slipper jag vara så ensam där, haha ;) Jag hoppas även älsk kommer och hälsar på och alla andra som har råd, det är bara att komma :)
Just nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska göra idag, men kommer inte på ett dugg! Börjar bli himla rastlös nu, jag vill verkligen göra något! Men vad finns det att göra då? Inget jag kan komma på iallafall ;) Och inget har jag att skriva om heller, oh vad tråkigt det är!
Aja, hörs sen. Hej då!

Love Mikaela,


Kommentarer
Postat av: Naphie

Hejsan!!! såg att du ska med iväg 5/5 som au pair...vart ska du åka ifrån?

2008-04-17 @ 22:04:01
URL: http://roongnapha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0