Tusen saker,

Skulle bara säga att jag ränka lite fel förut ;) För först räknade jag att den tolfe maj var om fem veckor sen att den femte maj var om tre veckor, haha :) Såhär är det, nu på måndag är det tre veckor tills jag åker egentligen skulle det ha varit fyra veckor, så klart med det!
Har precis kollat genom massor med papper och fyllt i och kollat hur mycket allt kostar så nu är det klart! Skönt! Annars har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt :) Senare tror jag att jag hänger med mamma och handlar och sen köper såna saker jag behöver! Det är en del kan jag lova ;)
Imorgon ska jag och Frida åka in till Linköping och kolla på lite kläder och så, hon kommer och hämtar mig vid halv tio på morgonen, så tidigt ;) Ne men hon ska börja jobba klockan fyra så då måste vi åka så tidigt! Lika bra att komma upp med för en gångs skull, det händer ju inte allt för ofta om jag säger så!
Vi hörs snart igen,

Love Mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0