Tänd ett ljus,



Ikväll klockan 21.00 ska jag tända ett ljus i mitt fönster för Engla 10 år som har blivit mördad utav Anders Eklund. Jag tänker självklart också på de andra barn och kvinnor som har blivit utsatta för den här mannen!
Ska du också tända ett ljus?



Jag kan inte fatta vart vårat samhälle är påväg, jag blir så förbannad på allt som händer! Hur fan kan man förgripa sig på en så ung flicka och sen döda henne? Alltså någon gång måste ju någon ta tag i det här och säga att det är inte okej att göra det! Straffen måste bli hårdare och vi normala människor måste hjälpa varandra när sånt här hemskt inträffar! Men det blir väl som vanligt, nu är han fast och sen är det "över". Jag tycker inte att det borde vara så lätt att ta någons liv och sen inte få ett rejält straff för det, för nu när han är fast så tycker jag att det enda rätta är att (ursäkta) skära av honom snoppen och sen låsa in honom i en liten cell tills han ruttnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0