Taggad :)

Äntligen är det lördag :) Ikväll blir det party, som jag har tjatat om hela veckan ;) Men jag hoppas det blir roligt nu alltså! Men det är ju jag och Martina som fixar med det så varför skulle det inte bli det liksom, haha :) Men så kommer det jobbigaste, vad ska man ha på sig? Ah, tycker inte om den biten! Är sugen på någon klänning men jag vet inte? Får se helt enkelt. Igår vart det lugnt med älsk, skulle ha gått på after work men så vart det inte! Men men så är det. Innan festen idag händer väl inte så mycket, gå och vänta typ ;) Martina eller Jenny kommer väl och hämtar mig vid fem så vi kan åka dit och förberda lite med "tilltugg", bålen och så! Nice :) Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, men ni får ha en underbar lördag för det ska jag ha :) (Funkar fortfarnde inte med kursiv stil, mellan rum och lägga in bilder. Snart blir jag arg alltså!) -9 days left! Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0