Stockholm,

Sådär ja, då har man fixat visum till USA :) Det gick mycket bra och tog bara 30-40 min inne på ambassaden! Vi åkte hemifrån klockan sex och kom hem vid halv tre så nu är jag lite smått seg måste jag säga. Jag får såå ont i mina knän också när jag sitter stilla sådär länge så jag vet i fan hur det ska gå när jag ska flyga lika lång tid plus lite till? Det kommer bli jobbigt! Men får väl springa fram och tillbaka i planet, eller inte, haha ;) Vill bara säga tack till älsk och Martina som var så snälla och hängde med mig som sällskap och förare! Men det gick bra förutom att det var sån jävla in till Sthlm, men det får man ju ta den tiden på dygnet! Iof så mådde jag illa mer än halva resan också, det är säkert för att jag börjar bli nervös nu! Börjar närma sig ju :)
Snart ska Stefan komma och hämta upp mig igen, vi tänkte åka till borenshult och äta glass :) Mys! Efter det blir det hem och kolla på film och sova! Som sagt är väldigt trött!
Jag har ju glömt att säga att jag har köpt mig en ny kamera också, älskar det :) Andra är väl inte lika förtjusta i  att jag åter igen kan leka paparazzi men det är jag, haha! Dom får stå ut med mig i en och en halv vecka till, och det gör dom väl med iof ;) Tog inte så många kort idag men några vart det iallafall.

 Jag och älsk, vi har precis stannat i Nyköpingsbro!

 Martina fick sitta där bak, hon satt i mitten så hon hörde oss där framme ;)

Hörs imorgon,

- 11 days left!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0